I know them all

Det är väääldigt sällan som jag lyssnar på lugna låtar och smäktande ballader. Dom är ju alla så jävla deprimerande och handlar alla om en och samma sak - krossade hjärtan. Jag hade en period i mitt liv då jag bara lyssnade på sån musik, en period för 5 år sedan då mitt hjärta själv var krossat. Och jag kan säga en sak, smäktande ballader hjälper INTE! Man blir bara mer deprimerad. Rader som unbreak my heart, i´m here without you baby eller if it´s all I ever do gör bara saken värre. Sen dess har jag knappt lyssnat på sån musik alls. Men nog om det. Det jag ville komma fram till var att jag nu har hittat en lugn låt som är jävligt bra. Riktigt vacker sång. Enjoy!

Beyonce - Broken-hearted girl

I don't wanna be without you babe
I don't want a broken heart
Don't wanna take a breath without you babe
I don't want to play that part
I know that I love you but let me just say
I don't wanna love you in no kinda way, no no
I don't want a broken heart
And I don't want to play the broken-hearted girl no no
No broken-hearted girl
I'm no broken-hearted girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0