Hundcafé


Kusin med Deelah och Hazel

(dålig bildkvalité men så blir det när man försöker ta kort på två hundar som inte vill vara still)


Efter förmiddagens körlektion mötte jag upp kusin för att gå på hundcafé med Hazel och Deelah. Gissa om Hazel trivdes? Men oj vad trött hon var sen när vi kom hem. Hon har vart helt däckad. Men det är otroligt bra för henne att få komma hemmifrån och träffa andra hundkompisar ♥

Dagens körlektion var min allra sista. På måndag har jag "lilla uppkörningen" och om 10 dagar är det halkan och sen är det bara två veckor kvar till uppkörningen. Det går undan nu på slutet... =o)

Ikväll har jag suttit med dataproven i 3 timmar. Är nästan klar med dom nu. Trodde det skulle vara mycket svårare än det var. Men det är mest diciplinen det är fel på för när jag väl sätter mig så går det undan. Men det är ju så tråkigt så jag skjuter ju på det hela tiden. Men nu när det gick så bra idag ska jag fortsätta imorgon och förhoppningsvis hinner jag klart med resten då så jag har allt gjort. Sen kan jag sätta igång med mitt "liv" igen. D.v.s träningen =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0