Härligt avslut på maj månad




Inte ett moln på himlen, knappt någon vind och strålande sol. Vilken underbar dag. Jag har legat ute ett par timmar idag och försökt bättra på färgen lite. Lyckades ju mindre bra. Jag har otroligt svårt för att bli brun och smörjer jag in mig med solskyddsfaktor händer det ingenting. Men jag måste ju skydda huden så den åkte på i alla fall. Det tar lite längre tid men hey, sommaren har ju bara börjat. Jag har inte gett upp om den där fina gyllenbruna kroppen ;o)

Sov ett par timmar idag också mellan 16 och 18. Det blev ju bara fyra timmars sömn inatt (i morse om man ska va noga) så man var ju rätt trött. Men nu är jag lite piggare och har nyss fyllt på energidepåerna med lite grillad kyckling och färskpotatis. Resten av kvällen kommer nog ägnas som större delen av dagen. Njutandes av det härliga vädret och pluggandes inför morgondagens prov... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0