Nostalgitripp på Rickards

"Hårding" var jag igår också. Döskalle och bikerjacka, haha. Drack öl gjorde jag med. Tänkte att det passar mer ihop med min image för kvällen än en färgglad drink. Haha. Vad gör man inte för helheten? ;o)
Tog bilden när jag kom hem. Liite seg klockan fyra på morgonen =oP

Som sagt så hamnade jag på krogen igårkväll med tjejerna. Vi har skrattat nå enormt mycket och dansat tills svetten rann. Men alltså, gå ut i Bålsta? Ser samma gamla människor som man gått i skolan med. Jag tänker inte gå in på det men herregud säger jag.

Men ett par av dom var det bara roligt att träffa. Stötte på Christoffer och Martin som jag var "partypolare" med under en period i högstadiet. Vi var världens töntar på den tiden, men självklart tyckte vi att vi var ascoola. Jag och Ida hängde ju med "äldre killar". Hahaha! Vad killarna har för ursäkt som hängde med oss vet jag inte. Men ingen av oss hade direkt status =oP Rände runt i Bålsta och drack folköl, hahaha, vilka minnen. Stod och dansade loss där med Martin sista kvarten innan jag och tjejerna drog hem. Snackade lite och skrattade åt våra minnen. Haha. Jag måste fan ringa Ida idag och berätta att jag träffade dom igår =o)

Ja fy fan. Gamla minnen som kom tillbaka. Vilken fjortis man var under skoltiden. Om man ändå kunde gå tillbaka i tiden och ändra på allt =oP

Kom hem klockan fyra i morse. Hungrig som en varg var jag. Men efter ett par mackor somnade jag gott =o)

Ja just det, haha. Det kom fram en kille som kastade sig runt mig och gav mig en bamsekram och sa "Du är så jävla snygg. Dansa inte med vem som helst" Hahaha. What? Jag kunde inte göra annat än att tacka, hehe. Jag och Zandra kollade på varandra och bara skrattade. Skumma människor det finns, haha.

Kommentarer
Postat av: Kusin

Rock on, bitch!!

2009-05-31 @ 23:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0