Dagens träning

~ 3,3 km joggning
~ 8,3 km inlines
~ 25 x 4 situps

Jag tog med mig Hazel ut för en joggingrunda, men hon ville inte alls vara med. 3,3 km kom vi sen gav jag upp och gick sista vägen hem. När jag kom hem snörade jag på mig mina inlines och stack ut på en 8,3 km runda. Solen började skina och det var riktigt varmt och härligt att åka. Dock vågar jag inte åka så fort just nu då jag är livrädd för att ramla och bryta benen nu när jag har så lite tid kvar tills det är uppkörning. Så jag tar det lugnt, men det är ändå tillräckligt tungt för att det ska bli bra träning av det. Speciellt när det blåser motvind och jag måste kämpa allt jag har för att ens komma framåt =o/
När jag kom hem gjorde jag 25 x 4 situps. Alltså 100 situps är typ samma sak som noll men vad ska man göra då när det är så tråkigt? Jag får börja göra få men ofta. Typ några varje dag. Haha, ja vi får se hur det bli med det =oP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0