Dagens träning

~ 1,2 mil inlines
~ Bröst
~ Triceps
~ Mage


Jag började med armhävningar. Ökade från 10 till 12 reps x 3. Och jag har alltid fötterna på en av bänkarna där inne som är ca 40-50 cm hög.
Sen körde jag 2 x 8 reps, 9 kg, lutande bröstpress. Vill inte köra så mycket bröst så jag gjorde inge mer efter det.
Sen körde jag triceps. Gav gäddhänget en ordentlig omgång, hehe!!
Avslutade med några övningar för magen. För en gångs skull kändes det att det tog och jag var riktigt slut i magmusklerna efteråt. Känns även nu några timmar efteråt att magen har fått jobba =o)

Åkte också 1,2 mil på mina inlines. Det är 6 km till gymmet och jag åkte dit och hem. Fy fan vad det kändes i röven när jag åkte hem. Plus att det som vanligt var motvind. Det är ju på hemvägen man vill att det ska gå lätt, men icke!
Men det är kul att det känns att röven får jobba. Kanske får man se resultat av det också =oP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0