Dagens träning

♦ 25 min inlines till gymmet
♦ Biceps, triceps, bröst och mage
♦ 30 min inlines hem

(Mobilbloggade ifrån gymmet men det ville tydligen inte komma fram...
)

Det gick skitbra att åka inlines till gymmet. Vägarna var fina och jag kunde skejta på i racerfart ;o) Trodde det skulle gå vingligt iom att det var årets första åk, men det gick kanonbra. Men hem gick det dock lite trögare då jag hade motvind nästan hela vägen. Fy fan vad jobbigt det var. Kändes som jag stod still emellanåt.

Som sagt, vägarna var riktigt fina. Släta och jämna så jag kunde åka på med bra fart hela vägen. Sånt älskar jag =o) Kommer garanterat åka så ofta jag kan när jag ska till gymmet. Och fatta vilket sexigt ass jag kommer få av det ;o)

Nu luktar min fötter riktigt surt kan jag meddela. Haha! Ska snart hoppa in i duschen bara jag har skrivit klart här...


Svetten rann när jag kom fram till gymmet


Proffset ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0