Busy busy

Anneli och hennes Johan var förbi en stund idag och kollade på våra valpar. Senare på kvällen gick jag ner till dom där vi hade en slapp kväll framför tv:n. Robinson följt av Dreamgirls. Sen har jag och Anneli suttit och planerat klassfesten som vi tänkte ha i sommar. En återträff för alla vi som gick i "C" tillsammans. Det är ju 10 år sedan vi splittrades. Inbjudningarna är skickade och nu är det bara att vänta och se om dom andra är intresserade... =oP

Imorgon blir det en rolig dag. Jag, Anneli och Fredrik ska till Väsby och kolla cross-tävling. Nice, var ju ett tag sen man såg en sån senast. Ska bli riktigt roligt. Men nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka upp imorgon bitti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0