Behöver fler timmar

Har lite svårt att få tiden att räcka till just nu. Och tyvär är det träningen som blir lidandes. Jag måste verkligen lägga all min tid på körkortsteorin nästa vecka då alla dataproven ska vara klara nästa måndag. Imorgon har jag körlektion och kommer hem igen vid 2-tiden och då ska jag sätta mig direkt och plugga, plugga, plugga.

Det jobbiga är att jag har haft hela kvällen på mig att plugga men jag är så jävla trött idag. Och man kan inte plugga när ögonen håller på att ploppa ut ur huvudet. Så irriterande när jag vet att jag måste. Men nu blir det inga fler sena nätter för min del i veckan. Jag hoppas bara att jag kommer klara av proven rätt snabbt så jag kan hinna med gymmet också. Har inte vart där på 2 veckor och det ger mig ångest. Men samtidigt så har jag verkligen inte haft lust. Träningssuget försvann med solen. Men nu känner jag lite sug igen och det är dags att masa mig tillbaka och köra stenhårt för att trimma kroppen. Men som sagt... dataproven går först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0