13 maj


Det blev inget gym idag. Det blåste så mycket så jag tappade suget för att åka inlines dit. Istället fastnade jag med diverse småpill som fanns att göra. Sen har jag och morsan vart ute och åkt, handlat bland annat. Jag har tankat för andra gången, hehe. Och så lyckades jag starta i en rätt brand uppförsbacke utan att få motorstopp. Hurra!! Haha. Är väl på tiden när det är så kort tid kvar till körkortet =o)

Åt taco till middag. Satan vad gott det var. Brukar inte va sådär jättegott när man väl äter det, även om man vart sugen på det, men idag var det otroligt gott.
Kvällen har ägnats åt Gossip Girl, duschen, mobilen och nu snart ska jag se på tv. Leila bakar får man ju inte missa ;o)

Imorgon har jag en rolig dag framför mig. Det är dags för halkbanan. Är riktigt nervös men alla säger ju att det är det roligaste med körkortsutbildningen. Ja jag får väl se. Jag vet i alla fall att jag kommer vara skiträdd för att köra i halka utan att kunna kontrollera bilen. Kan hända att jag skriker lite, hahaha. Jag hoppas jag inte får köra tillsammans med en annan kille. Då blir det pinsamt. Har helst en tjej bredvid mig som förstår hur jag känner =o)

Nej nu är det dags för Leila...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0