Vägbeskrivning - check. Busstider - check.

Nu har jag förberett allting inför morgondagens tripp till Enköping. Jag har skrivit ned busstiderna och så har jag fått vägbeskrivning av käre kusin. Enköping är inte direkt min stad så jag hittar inte där. Fast å andra sidan, hittar jag så bra nånstans? Haha. Lokalsinne och geografi är inte mina starkaste sidor.

Klockan är inte så mycket än, men jag ska ändå förbereda mig för natten så jag har det gjort. Sen blir det tv en stund innan det är dags för att nanna kudden. Ska försöka somna tidigt ikväll eftersom jag ska ha körlektion imorgon. Jag hoppas bara jag inte mår värre när jag vaknar. Vill verkligen inte missa körningen för det är typ omöjligt att få nya tider...

Godnatt på er allihopa!!! 


Kommentarer
Postat av: sara

tack så mkt :)

2009-03-16 @ 20:28:48
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0