UL = skit

Fan fan fan. Jävla skit UL som inte kan se till att man hinner med bussen. Jag kommer ifrån Enköping klockan 17.00, lite försenad men ändå prick och bussen till Hagviken går 17.00. Tror ni bussen väntar en minut för att se om nån från Enköping vill åka med? Knappast. När jag rullar in på stationen åker samtidigt nästa buss därifrån. Så jag fick vänta 30 minuter på nästa buss vilket betyder att jag inte hann med min buss till Sats så nu kan jag inte va med på Dans-passet idag heller. Jag ska fan skriva ett klagomail till UL. Dom ska fan få höra....

Kommentarer
Postat av: Anneli

Så har det typ alltid varit, skitdåligt!

2009-03-25 @ 00:03:18
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0