Tar sovmorgon

Imorgon hade jag från början tänkt att träna två pass igen precis som idag. Styrketräning på morgonen och spinning på kvällen. Men eftersom jag tränade bröst dag så har jag bara axlarna att träna imorgon och det känns lite onödigt att åka dit bara för det. Så jag tränar axlarna precis innan spinningen istället så tar jag sovmorgon imorgon. Känner att jag behöver sova ut en dag. Har vart och är så jäkla trött idag. Ska ju upp tidigt på torsdag också så det är lika bra att inte hamna efter med sömnen. Plus att jag har en viktig grej att ta tag i imorgon. Har skjutit på det länge nog nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj va träning.. ;P

2009-03-31 @ 22:14:43
URL: http://estetmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0