Tankat


Så har man tankat för första gången då. Läskigt. Kändes som att bensinen skulle spruta ut när som helst. Men det gjorde det ju inte ;o)
Körningen gick kanon också. Börjar bli rätt haj på det med, hehe.

Shoppingen gick mindre bra. Skorna var assnygga i verkligheten men tyvärr fanns dom inte kvar i min storlek. Och bikinin fanns inte alls. Så jag ska ringa till Stadium i Enköping och kolla om dom har de så kan jag svänga in där på tisdag när jag är i staden för att köra med bilskolan...

Fanns tyvärr inte där. Bikinin finns att beställa via stadium.se men jag har ingen aning om vilken storlek jag ska ha så det blir svårt. Kan ju chansa men vet inte om det är värt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0