Still not well

Känner mig tyvärr inte bättre, snarare tvärtom. Känningarna i halsen böjar bli värre så det kommer förmodligen inte bli någon träning imorgon heller...
Lite svårt att driva en träningsblogg när man inte kan träna =o(
Men jag delar med mig av mina dagar ändå så kanske ni får en lite bredare bild av vem jag är. Jag är ju inte bara träningsnarkoman ;o)

Just nu sitter jag och tittar på Wipeout på kanal 5, men måste säga att det var roligare förra söndagen. Det är ju samma sak i detta avsnitt fast med andra deltagare... =o/

Om 10 min ska jag titta på Beck. Jag har för mig att jag har sett alla Beck-filmer, men när jag såg reklamen för den här så känner jag inte igen den. Kan jag ha missat den måntro?

Nej nu ska jag sluta svamla. Dags att krypa ner under täcket och göra mig redo för movie-night =o)

(hehe, det här inlägget gav er kanske inte nån bredare bild av vem jag är men vafan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0