Sport

Med tanke på det förra inlägget kan jag erkänna att jag är konstig.  Jag kan titta på nästan allt som har med sport att göra. Ett par kvällar har jag tittat på armbrytning på tv. Det är så mycket teknik i armbrytning och jag har aldrig varit bra på det. Fel vinkel eller vad man ska säga, haha. Jag skulle vilja bli grym på det. Så jävla kul att kunna knäcka nån stackars kille som tror att han kan ta mig lätt ;o)

Något jag däremot INTE gillar att titta på är skidåkning. Det är så otroligt tråkigt. Är det på tv så byter jag kanal snabbare än kvickt. Och det roliga är att den senaste killen jag dejtade var skidåkare. Haha!

Men alltså jag är fasinerad av (nästan) allt som har med idrott att göra. Speciellt sporterna där dom har mycket muskler. Jag älskar muskler ;o)


Bild från lifeportalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0