När du får oväntat besök fast tvärtom

Satt igårkväll och kollade melodifestivalen när jag fick frågan om jag skulle komma över och se en film. Ja men visst kan jag det. Så efter en snabb dusch blev jag hämtad med bil och sen åkte vi hem till R och såg på film. Kom nyligen hem igen. Oväntat och impulsivt.

Jag hade planerat att åka till gymmet idag, men jag pallar inte med den där jävla bussen. Ååå vad jag längtar till den dagen jag har körkortet i handen så jag kan ta bilen ner till Sats.
Med andra ord så skippar jag gymmet idag. Jag har ju ändå vart där 4 dagar den här veckan så jag har igen ångest över det.

Nu ska äta något. Har inte käkat sen pizzan 16.30 igår. Förutom några få chokladbitar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0