Sköna söndag

Har varit ute och övningskört med mamma idag. Hon skriker inte lika mycket nu när hon sitter bredvid ;o) Jag fick t.om köra upp på garageuppfarten helt själv i bilen. Annars brukar hon sitta bredvid mig och dra i handbromsen samtidigt som hon skriker STOOOOOPPP!!! två meter ifrån garageporten =oP

Annars har jag inte gjort så mycket hittills denna söndag. Ska nog sätta mig med teorin senare tror jag. Har inte pluggat på ett par veckor så det är väl dags att friska upp minnet.

Nu skulle jag vilja kalla mig frisk igen. Både igår och idag har jag känns mig okej så imorgon blir det nog gymmet igen. Äntligen. Så kan bloggen bli en träningsblogg igen ;o)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja verkligen, även om man tyckte man hade långt till vattnet så har vi närmre än dom flesta.



Annars är det bara söka på eniro ;) Dom fanns där. Resten har la fb :)

2009-03-22 @ 16:44:36
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0