Sjukt rastlös



Fy fan vad jag hatar att vara sjuk. Längtar så jävla mycket till gymmet. Sitter inne på Lifeportalen och kollar in lite träningsvideos och blir så jävla sugen. Jag vill med pumpa musklerna och bli biff =o(

Tröck i mig två alvedon och sov en timme efter jag skrev sist så nu har febern lagt sig igen. Hoppas inte den kommer tillbaka. Har precis ätit kycklingsallad så nu har jag fått i mig grönsaker också.

Om en timme börjar danspasset jag skulle vart med på =o(

Jag måste bli frisk fort. Jag blir galen när jag inte får träna. Jag vet ju också vad en längre sjukdomstid bryter ner och hur fort man tappar. Jag som kämpat för att komma tillbaka dit jag är nu. Hoppas verkligen inte det här blir långvarigt...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack :)

2009-03-17 @ 21:07:42
URL: http://annelielisabet.blogg.se/
Postat av: Tanja

jag är också rastlöööös !

2009-03-18 @ 01:37:21
URL: http://tanja88.blogg.se/
Postat av: natta

haallåå marie!!! ge mej din kropp!!! haha... hejjar på dej medans jag själv blir mer tjockis haha..vink

2009-03-18 @ 15:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0