Repeat

När jag springer på bandet lyssnar jag på musik i lurarna. Jag måste stänga ute mitt flåsande för annars tänker jag bara på att jag flåsar hela tiden. Och det slutar med att jag typ håller andan för att inte låta som en gris. Men det går ju inte springa så. Så jag måste ha lurarna i helt enkelt.
Idag då så satte jag på musiken och började springa. Första låten var min favorit just nu, T.i och Justin Timberlakes Dead and gone. Så jävla bra. Och den håller på i prick 5 minuter. När den är slut börjar den om. Fan, jag har repeat på. Men jag kan inte börja pilla med mobilen medans jag springer och stanna vill jag inte göra för då är det asjobbigt att komma igång igen (även efter endast 5 minuter). Så jag låter musiken gå. Så under mina 30 minuter på bandet hör jag dead and gone hela 6 gånger. Vilken tur att det var den låten jag satte på först för annars hade det vart extra jobbigt om det var en låt jag redan var halvtrött på =o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0