Privatlärare

Det är bra att ha en lillebror som går fordonsprogrammet. Han blir automatiskt min privatlärare när jag behöver hjälp med något. Nu har vi precis varit ute och kollat under motorhuven på ena bilen. Så nu kan jag vad allt är och det var inte särskilt svårt att lära sig.
Har suttit ett par timmar med dataprogrammet också och nött. Börjar få rikigt bra koll på det mesta nu. Det jag har svårt med är alla frågor med siffror. T.ex. viktfrågor och sånt. Men iom att jag i princip kan allt annat så kan jag nu ägna störst tid åt att plugga in det. Jag trodde aldrig jag skulle lära mig allt så här fort. Nu är det bara körningen som ska nötas och på onsdag har jag en dubbellektion på morgonen. Efter den hoppas jag att han säger att jag får börja köra i Enköping. Synd att jag började med körningen så sent. Jag trodde jag var smart när jag väntade för jag trodde att teorin skulle ta skitlång tid. Men hade jag börjat innan hade jag kunnat va i slutet av kärlektionerna nu. Men men. Inget att göra nåt åt. Det är som det är =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0