Nattuggla

Förutom min lilla tripp till Enköping idag så har jag legat still och vilat hela dagen. Så jag kan inte riktigt somna. Är inte trött alls...

Men jag kan säga att jag är bättre i halsen. Har jag tur så är det över till imorgon och så kan jag träna på torsdag. Jag vet att jag tjatar, men jag är så otroligt rastlös. Saknar mina älskade vikter =o)

Hungrig är jag med nu. Men jag har klarat mig länge ändå på salladen jag åt till middag. Annars är ju sallad inte direkt mättande. Inte för mig i alla fall. Men så äter jag som en häst också ;o)
Tror jag ska ta mig ut till köket och göra mig ett par (eller tre) smörgåsar och stoppa i mig...

Hoppas ni har det lättare än mig att somna. Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0