Kvällens tankar om träningen

Snart dags att hoppa i säng. Har haft en lugn och skön helg och kroppen har fått återhämtat sig till nästa veckas hårda träning. Skippade som sagt träningen idag men jag har ändå hunnit med 4 pass den här veckan.
Men nästa vecka är det dags att höjja snittet lite. 8 pass är inplanerade och jag ska se till att våga mig på dom tyngre vikterna också. Jag måste också sluta fjöla och börja träna på riktigt. Jag har ju kunskapen och vet hur man ska träna för att nå de resultaten jag vill ha. Men jag är lite lat och ofokuserad vilket innebär att det kommer ta längre tid att nå resultat om jag inte börjar skärpa mig. Så nu är det slut på meserierna. Dags att ta detta på allvar nu.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nu har jag tidningen!! :D

2009-03-30 @ 00:15:11
URL: http://annelielisabet.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-30 @ 05:57:31
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0