Koma

Helgens bravader satte sina spår. Jag har hamnat i nån slags koma som verkar vara riktigt svår att ta sig ur. Jag gjorde inte en enda vettig sak på hela dagen igår. Borde pluggat men icke. Satt i sängen hela dagen med datorn i knät.
Jag vet att det som behövs är ett härligt hårt träningspass och jag längtar faktiskt till gymmet och vill åka dit. Men fan så svårt det är när man har en liten latmask i kroppen som ger mig detta koma-tillstånd. Det enda jag kan göra är att sparka ut den och bege mig till gymmet i alla fall och träna skiten ur mig. Då kommer jag vara mitt gamla jag igen.

Det är bevisat. Jag blir knäpp när jag inte får träna. Och det har bara gått 4 dagar...
Men idag ska jag dit. Så nu ska jag upp och koka gröt och göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0