Jag är bäst

Okej, kanske inte men jag är jäkligt duktig om jag får säga det själv. Jag har suttit med körteorin nu ett tag och avslutade med att göra "teoriprovet" på datorn. Jag klarade det med 9 rätt över gränsen för godkänt. Är jag grym eller vad? ;o)

Jag ångrade lite att jag inte gick på muskelpasset imorse. Jag gillar det passet riktigt mycket. Man känner sig så starkt och så mår man så bra efteråt när man har tränat igenom hela kroppen.
Tror nog jag åker till gymmet idag i alla fall. Jag kan inte hålla mig och träningsvärken är inte så illa som jag först trodde. Och så vill jag pumpa armarna också. Så roligt nu när det börjar kännas och synas. Vill ha mer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0