I den röda bilen sniglade jag mig fram


Så var körningen avklarad. Det är riktigt jobbigt att köra i Enköping. Korsningar precis överallt. Jag körde så sakta och försiktigt för att va på den säkra sidan. Jobbigt när man ibland har företräde och ibland har dom andra företräde. Jag blev ju helt snurrig. Efteråt sa läraren att jag måste öva på att få upp farten mer, hahaha. Jag körde tydligen FÖR sakta ;o)

Nu är jag hemma igen. Känns som att febern är tillbaka så nu ska jag stoppa i mig ett par alvedon och sen lägga mig och powernapa en stund...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Varför då? Du kan få komma hit och kolla :)

2009-03-17 @ 17:17:05
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0