Hur många pannkakor orkar du?


Bild från google


Jag har ett rekord jag är mäkta stolt över. Hehe. Jag har lyckats klämma i mig 13 pannkakor (ja under en och samma måltid). Det var förra året när jag pluggade i Malung. Frukost, lunch och middag ingick i hyran så vi åt samtliga måltider i skolan. Med upp till 4 träningspass per dag behövde vi otroliga mängder mat i oss vilket resulterade i att vi åt som hästar. Okej inte alla av oss i klassen, men många av oss ;o)
Och när det blev pannkakor till lunch hände det ibland att några av oss tävlade om vem som kunde äta flest. Jag pressade mig själv otroligt mycket och tillslut tävlade jag med mig själv genom att äta fler och fler för varje gång. En dag åt jag alltså 13 pannkakor. Jag mådde riktigt illa efteråt men var otroligt stolt för ingen av killarna klarade av att äta så många. Fast Linus var väl rätt nära???

(Ska dock tillägga att det är skillnad på dom pannkakorna man får i skolan mot dom man gör själv hemma. Oftast är dom man gör själv lite större. Dom orkar jag inte alls många av. Men ni kanske minns pannkakorna man fick i skolan? Små, tunna och luftiga och mättar knappt).

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hmm, vad konstigt, men det är väl som vanligt - inget funkar, tog skitlång tid att ladda upp bilderna...



Hehe tack, det smakade rätt bra också om jag får säga det själv :) Tallrikarna kommer från Mio, förutom den avlånga som kommer från Åhlens.



Kram

2009-03-19 @ 23:22:10
URL: http://annelielisabet.blogg.se/
Postat av: sacha

vad pluggade du i malung och hur var det/gick det?

2009-03-20 @ 00:45:33
Postat av: Linus

Tar dej alla dar i veckan:)

2009-03-20 @ 20:49:18
URL: http://haringenblogg.se
Postat av: Marie

Linus: Haha, you wish =oP

2009-03-20 @ 21:01:01
URL: http://mariesfitness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0