Fredagskvällen

Spenderade gårkvällen precis som jag spenderade gårdagen - i sängen. Svängde ihop en chokladsmet (varför rulla dom till bollar när de ändå ska in i munnen och mosas?!). Kollade på Let´s Dance. Riktigt synd att Morgan åkte ut. Jag tyckte Laila skulle åkt. Favoriten är helt klart Magnus =o)
Sen började jag titta på Bolt men såg aldrig klart den. Avslutar den väl ikväll skulle jag tro...


Dagen blir väl densamma som alla andra dagar den här veckan. Liggandes i sängen med fokus på att bli frisk. Kommer nog bege mig ut på en liten promenad sen för att få i mig lite frisk luft.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Lite het ånga kanske gör susen för den snuviga snoken... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0