Fingrarna glödde inatt

Jag skrev ju igårkväll att jag hade poppat musik och var uppe i varv och säkert inte kommer kunna sova på länge. Jag hade helt rätt. Jag satt uppe till halv 3. Galet. Jag är aldrig uppe så sen. Max till 1 men det är inte ofta det händer heller.

Vad gjorde jag då? Jo jag satt på msn och tjattrade med Anneli till typ halv 2. Samtidig tjattrade jag även med mitt kära ex Johan och det var alltså med honom jag pratade med till halv 3. Det fanns tydligen mycket att prata om igår. Jag och Anneli har smidit planer och jag och Johan har pratat om ja... det är privat. Men det fanns mycket att säga. Som vanligt när vi pratar med varandra. Vi hade även våra cam´s på och det har vi inte haft förut fast vi pratat med varandra på msn massor med gånger. Och det var roligt att se att på dom 4 ½ åren vi inte sett varandra så ser han näst intill likadan ut. D.v.s skitsnygg.
Det är nått visst med norrlänningar
;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0