Dessert i ett kuvert ;o)


Min barndomsvän (och vuxenvän) Anneli bakade kladdkakemuffins igår?! och så skrev jag på hennes blogg "åå vad gott, skicka en med posten till mig". Och vad kommer med posten idag om inte en kladdkakemuffin. Haha. Aldrig i mitt liv har jag tidigare fått en dessert i ett kuvert ;o) Och just idag också när det fanns grädde hemma till våfflorna som jag kunde sätta på toppen ;o) Den var supergod och perfekt som efterrätt efter våfflorna. Tack så jättemycket. Har aldrig blivit så överaskad som jag blev idag när jag öppnade kuvertet =o)

Och för er som inte vet så bor hon i Jönköping, så muffisen har åkt en bit ;o)

Hur sjutton kunde den komma fram idag om du bakade igår??!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hahaha, förstod att du inte väntade dig någon på riktigt så därför var jag bara tvungen att skicka en... :)



Här töms sista posten 20.30, inte som hemma på landet vettu ;)



Kram!

2009-03-25 @ 23:58:50
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0