Dagens träning

♦ Armar

Fy fan vilket kanonpass det blev idag. Hade ont om tid så jag var tvungen att köra effektivt och det vart det kan jag lova. Nu är jag helt slut i armarna att jag knappt kan skriva på datorn.

Här kommer dagens pass:
Dips
60 st

Tricepspress i kabeln

20 eller 25 kg (kommer inte ihåg nu, fan)

Tricepspress bakom huvudet med hantel

3 x 6reps med 10 kg

Dips
15 st

Bicepscurl
8 reps med 9 kg
3 x 6 reps med 10 kg

Bicepscurl med tvåhandsfattning i kabeln
2 x 6 reps med 30 kg
1 x 8 reps med 30 kg

Excentriska bicepscurl
2 x 6 reps med 10 kg på vardera hand

Bicepscurl
6 st reps med 10 kg

Dips
25 st

Så jävla härligt att va uppe på 10 kg nu. Snart kan jag börja träna med dom "stora hantlarna" ;o)

Bjuder på en bild också. Var lite "biffig" efter träningen så jag var tvungen att fota ;o)

Kommentarer
Postat av: Linda D

Haha!! Biffen!!

2009-03-03 @ 23:20:36
Postat av: Tomas L

Fan va nice... Nu måste jag komma till dig och träna.. =)

2009-03-06 @ 12:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0