Dagens träning

♦ 30 min Core
♦ 55 min Muskel

Fy fan vilket jobbigt pass. Och inte jobbigt som i skönt jobbigt utan bara jobbigt. Jag kommer nog inte gå på just tordagspasset nå mer gång. Jag gillade inte alls hur hon satt ihop övningarna. Och mängden. Visst att man ska köra tills det blir asjobbigt, men när det blir så jobbigt att man inte kan fortsätta och sen ska köra typ 40 gånger till, då är det inte skoj. Jag är stark och kör alltid hela passen, men idag fick jag ge upp mitt i övningarna och vila. Det är inte roligt. Nej, tyvärr alltså men jag dissar just hennes pass. Jag får fortsätta köra core och muskel på tisdagar helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det kanske var det jag tänkte på då, men 2 km lät väldigt lagomt!! Hehe.. Det stora är 1 mil! Jobbigt bara jag tänker på det.. ;)



Lust att ta en powerwalk nån dag? I´m in da city! :)

2009-03-12 @ 20:52:08
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0