Dagens träning

♦ Axlar
♦ Rygg
♦ 55 min "Cirkel"

Det blev ett dubbelpass idag. Kom till gymmet och insåg att jag glömt mina lurar hemma. Jag hatar att träna utan min egen musik. Men jag var ju där så det var bara att sätta igång ändå. Körde axlar, gick kanon. Sen började jag med sittande rodd i kabeln. Körde 3 x 6 reps på 40 kg. Sen var det inge roligt längre. Så jag bestämde mig för att va med på cirkeln som började halv 4. Jag är helt död kan jag säga. Fy fan vilken bra träning. Hela kroppen har körts igenom och svetten rann och jag luktar gris. Men härligt är det nu efteråt =o)

Och hela fem pass har jag kört den här veckan. Har dessutom hunnit kört igenom överkroppen två gånger. Så jävla nöjd med mig själv =o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0