Dagens träning

♦ 30 minuter på löpbandet

Fy fan vad död jag var efteråt. Men jag sprang 5 min längre än sist. Men dom sista 5 minutrarna var en plåga. Trodde jag skulle spränga lungorna. Men vad gör man inte för drömkroppen? ;o)
Jag tror det är psykiskt det där. För det kändes hur bra som helst i kroppen i 25 minuter. Så när jag vet att jag inte brukar springa längre än så så blir det helt plötsligt jättejobbigt. Bara sådär. Men nu när jag har sprungit 30 minuter så kan jag väl pressa mig till 35 osv varje gång jag springer....

Fan det är exakt en månad sen jag sprang på bandet senast. Måste börja få rutin på det också. För nu jävlar ska konditionen förbättras och fläsket brännas =o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0