Dagens andra träningspass

♦ 45 min "Dans"

Fy sjutton vad svetten rann. Och det är så jäkla kul att dansa. Men jag kan säga att jag inte är det minsta sexig. Haha. Trodde jag var bra på att dansa men icke. Ser ut som en stel pinne. Och det är när jag slappnar av. Hahaha!!! Jaja, övning ger färdighet och huvudsaken är att jag svettas och bränner kalorier =o)

Nu ligger jag nyduschad i sängen med en smoothie gjord på mild vaniljyoghurt, banan och björnbär och väntar på att Den rätte för rosing ska börja. Det är ju final ikväll. Jag tror hon väljer Hugo. Det hade jag gjort fast det är lammkött ;o)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Oh yes :) Inte lika mycket som dig dock, blev bara 30 min på cross. Har satt upp ett mål att träna minst 5 timmar i veckan, så nu har jag "bara" 90% kvar... hehe.



Kan tipsa om funbeat.se. Lite rörig sida innan man lär sig, men kul att fylla i sin träning (och förhoppningsvis se utveckling). Sidan stod med i tidningen :)

2009-03-31 @ 20:20:22
URL: http://annelielisabet.blogg.se/
Postat av: Anneli

Haha vad bra att nån har det ;)

2009-03-31 @ 20:48:48
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0