Bilskolan

Nu har jag vart på den 5:e teorilektionen på bilskolan. Varje gång har jag suttit där och fattat allt av vad läraren pratar om, men inte idag. Varför? Jo det var huvudräkning, haha. Vi pratade om stoppsträcka och hur man räknar ut hur lång tid det tar att få stopp på bilen i olika hastigheter. Och matte är INTE min grej så jag hajjade noll. Men jag får helt enkelt läsa på så jag tillslut kan det. Jag måste ju helt enkelt för det kommer garanterat komma med på provet. Och bara för att det är jag så kommer jag säkert få massor med såna frågor...

Imorgon bitti ska jag ha min första körlektion. Hur ska det gå? Haha! Jag måste sluta vara så nervös över allting, men det är svårt. Mycket som kan gå fel ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0