Behov av ny musik

Usch jag börjar ledsna på min tränings-musik nu. Jag är sån som när jag hittat en bra platta så lyssnar jag på bara den i flera veckor tills jag tröttnar. Som nu senast har jag haft Britney Spears Circus-platta i lurarna. Otroligt bra låtar, men nu är jag less som sagt. Har ju hittat Dead and Gone med T.I och Justin Timberlake och så har jag Like a rocket med Pimp Code som är två riiiktigt bra låtar. Men dessa två låtar kan jag ju inte spela på repeat. Då kommer jag vara less inom en vecka.

Mina favoriter är ju  Nikola Sarcevic, Tiger Lou, Trapt och Takida. Men de två första är ingen musik man vill träna till. Man vill ju ha musik som taggar till en. Och dom två sista har jag lyssnat på så många gånger. Vill ha något nytt.
Jag får helt enkelt ägna helgen åt att leta träningsmusik. För jag måste ha lurarna i på gymmet. Tränar mycket bättre med min egna musik som taggar mig och så kan jag gå i min egna värld och slipper höra alla andra...


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej hej!! Plåtningen gick inte alls bra, Axel var rädd för fotografen så vi blev tvungna att avbryta :( Inte lätt med barn ibland... Inte riktigt frisk ännu men det går åt rätt håll iaf... Söt blogg!!!! Kram

2009-03-05 @ 23:55:23
URL: http://tesslundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0