Beach 2009 kommer bli mitt snyggaste år hittills!

Jag behövde ju ett nytt mål iom att jag inte kan bänka ensam på gymmet. Jag har nu kommit på vad mitt nya mål är. Eller det är två mål rättare sagt.

1 - Få världens tvättbräda så att t.om. killarna blir avundsjuka på mig ;o)

2- Fasta till arslet. Min rumpa är riktigt het - när jag står still. När jag går så dallrar den värre än brulépudding och det går inte ihop med bikinitrosorna på stranden. Så en tajtare röv är ett måste!

Hur ska jag uppnå detta då? Jo, jag ska träna magmusklerna stenhårt flera gånger i veckan. Och så ska jag fortsätta med mina killing benövningar och springa. Man måste bränna fett också. Och dessutom behöver min kondition förbättras så där slår jag två flugor i en smäll. Tror ni jag kommer att lyckas? Självklart kommer jag det! =o)  

Jag har nu 4 månader på mig. Beach-säsongen börjar i juli så fram tills dess är det stenhård träning som gäller.
Vilka är med mig?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hehe tack, jag gör mitt (näst)bästa ;) Det bästa med att jogga på morgonen är att man har det avklarat, men jag orkar inte lika mkt då och då känns det inte lika roligt. Kanske blir bättre med tiden...



Fan kan inte du flytta hit och bli min personliga tränare?! ;) Nej men jag skulle behöva någon som dig i min närhet som pushar, synd att vi bor så långt ifrån :(

2009-03-04 @ 21:06:57
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0