Fullspäckad dag

Alltså seriöst, jag kom hem nu. Vi har flängt runt i affärer hela jäkla dagen. Magen skriker verkligen efter mat så någon träning kommer det inte bli ikväll. Fan! Jag ska ju stå i köket hela dagen imorgon så då lär det ju inte bli någon heller. Inte bra!!

I alla fall så har jag hittat massor med kläder idag. Tjoho!! Och jag har fått tag på bikinin jag som jag ville ha. Den fanns ju inte då när jag letade efter den i Barkarby. Så hittar jag den tre månader senare i Kista Centrum. Vilken lyckoträff! Köpte den även för mitt presentkort jag fick i julklapp så inte en krona har jag betalat för den. Vilket kap! Hehe. Hittade även två par shorts, ett linne och en t-shirt tror jag om jag minns rätt. Och så har jag fått hem de tre par glasögonen jag beställde på nätet förut. Rena rama julafton idag =o)

Nej nu ska jag gå och se om det blir nån mat här... fan vad jag är hungrig!!!


Kommentarer
Postat av: Kenny Starfighter

vart beställde du brillorna? :D king ju!

2009-06-11 @ 06:13:30
URL: http://teamnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0