Min första bilolycka =(

Ja vad ska man säga om dagens händelse... jag hade inte alla hästar hemma. Min instinkt ledde mig till att fatta ett otroligt dåligt beslut som resulterade i att jag brakade rakt in i en sten. Tur i oturen att det var en sten och inte en annan bil eller nån cyklist.

Styrstaget (drivaxeln sa Fredrik) eller vad det nu heter har gått av och det är mycket troligt att det är nåt fel på växellådan. En skitsak så länge jag är okej sa mamma och pappa men man kan ju inte låta bli att bli förbannad över att bilen är helt död. Speciellt pga en sån klantig grej. Men men.. det går inte göra så mycket åt det. Bara att laga...

Bjuder på några pics ifrån dagens klantigaste krock:

Bärgad bil


Krockad bil


Krockad Marie


Svullnaden i ansiktet börjar lägga sig nu men färgen blir bara värre och värre. Jag undrar hur snygg jag kommer vara imorgon... =o/

Kommentarer
Postat av: Ida

shit gumman, men gud vilken tur att det inte blev värre !!

2009-06-07 @ 22:34:50
URL: http://idamanson.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vilken otur! Gick det bra med dig? Det är huvudsaken! Ta hand om dig och kör försiktigt! :) KRAM

2009-06-07 @ 23:35:22
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0