En fettförbränningsvecka väntar...


Det blev ingen promenad. Istället har jag ätit grillad kyckling, färskpotatis och vitlökssås. Sen tog jag en skön dusch och nu har jag precis kollat på Confessions of a Shopaholic. Så jävla rolig scen när "Rebecca" och "Luke" dansar tillsammans. Jag skrattade högt. Så ful hon var, haha! Måste säga att filmen var otroligt mycket bättre än boken/böckerna (vet inte om filmen bara är baserad på den första boken. Var så länge sen jag läste dom så jag kommer inte ihåg).

Till nåt helt annat... jag håller på att smälta bort. Det är så jäkla varmt i mitt sovrum. Har kvällssol så det värms lixom upp på kvällarna när solen skiner. Har fönstret öppet men det är helt vindstilla ute så det hjälper inte ett dugg. Tror ni det är kul att sova här eller? Jag är så jäkla ljudkänslig också när jag ska sova så jag kan inte direkt skaffa en fläkt. Ååh!!!

Nej nu ska jag försöka sova ändå trots värmen. Har ätit alldeles för mycket onyttigt i helgen och inte nog med det så åt jag en halv chipspåse igår och den andra halvan har jag pulat i mig ikväll till filmen. Så här kan jag inte hålla på om jag vill kunna visa mig i alla nya shorts jag har köpt för sommaren. Så imorgon bitti ska jag upp och gå en powerwalk innan frukost. Sen blir det inlines till gymmet efter lunch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0