The story of my body

Så här ser jag ut när jag inte tränar (och när jag inte är blond, hihi):


Så här ser jag ut när jag inte äter:


Och så här ser jag ut när jag tränar:


Första bilden är ifrån juli 2006. Lite pluffsigare, rundare om kinderna och ögonen får en annan form tycker jag. Mer "håliga" eller vad man ska säga.
2007 lämnade jag ett väldigt dåligt förhållande och i slutet av det förhållandet mådde jag jättedåligt och gick ner en hel del i vikt (bild 2 som är ifrån juni/juli 2007). Men samma sommar började jag hänga på gymmet och sen var jag fast. Träningsfreaket hade väckts till liv i mig. Nu två år senare kan jag säga att jag har aldrig varit snyggare. Dock är jag inte helt nöjd. Jag tycker att jag fortfarande ser för smal ut. Vill bli lite "biffigare" om man säger så. Det är inge snyggt att bara vara smal utan man måste ha lite muskler också (självklart är det en smaksak men jag tycker så i alla fall). Men det jobbar jag på. Nästa sommar kanske ;o)

(Måste nämna också att jag skäms för att lägga upp bild nummer 2. Jag hatar den verkligen. Jag har hellre några kilon plus än att se ut som jag gjorde för två år sedan. Men som sagt, jag mådde verkligen inte bra den sommaren och det satte sina spår... Vilken fågelskrämma. Usch!)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jisses vilka skillnader de va!

Känns ju inte som att du har sett ut så där nånsin... galet...

2009-06-02 @ 11:51:35
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0