Städning

Klockan är bara straxt efter 11 och jag har redan dammsugit och skurat golv, städat badrummet, diskat en maskin disk och tvättat tre maskiner med tvätt. Så skönt att göra det tidigt så att man har det gjort. Nu kan jag njuta av helgen i ett rent, städat hus utan hundhår överallt. Jag älskar våra hundar men ibland blir man lite trött på allt hår. Så när föräldrarna åker bort tar jag fram städtanten som bor inom mig =o)

Jag måste åka ner till Ica sen och handla lite mat. Så slog det mig att det är fredag. Det är alltid smockfullt med folk vilket betyder att det är massor med bilar på parkeringen. Det gör mig lite nervös. Självklart kan jag parkera, hade ju inte fått körkort om jag inte klarat det, men jag blir så nervös när det är massor med bilar som kommer framför och bakom och väntar på att jag ska bli klar. Blir så jävla stressad. Nej jag får hoppas att det finns någon ledig plats längst bort på parkeringen, haha!!

Nu ska jag hoppa i i duschen och sen ska jag slänga på mig lite smink så jag ser mänsklig ut innan jag ger mig ut bland folk.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0