Snabbshoppat

Det tog mig ungefär 10 sekunder att hitta en ny klänning inne på Lindex. 1 ½ minut senare var jag ute ur butiken. Det kallar jag snabbshopping =)
Jag hade redan sett den på nätet tidigare så när jag såg att den fanns var det inge snack om saken. Jag kollade inte ens efter nåt annat utan bara tog den och gick och provade. Det här är en klänning jag kan och kommer använda hela sommaren. Den svarta som gick sönder är ju enbart till för lite festligare tillfällen. Jag går ju inte runt i en svart, tajt klänning till vardags direkt. Kände det att när jag nu måste lägga ut pengar på en ny klänning så köper jag en jag kan använda lite oftare...

Bild på den får ni se imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0