Slapp filmkväll


Jag har en molande huvudvärk som kom tidigare under dagen. Inte alls skönt. Trött är jag också. Ska se en film nu (Rachel getting married med Anne Hathaway) och sen tänkte jag faktiskt försöka sova. Jag ska upp klockan 5 imorgon bitti för att åka till Enköping. Har körlektion kvart över sju. Galet tidigt men det var den enda tiden som fanns =o(

Godnatt på er alla, vi hörs imorgon!!!
_______________________________________________________________
Update:
Fy fan vilken värdelös film. Jag såg inte ens klart den. Kan inte fatta att den här har gått på biograferna. Fan vad sur jag hade varit om jag gått på bio för att se den. Verkligen att kasta pengarna i sjön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0