Shoppat

Nätshopping är det bästa som uppfunnits. Jag hatar att gå i affärer och släpa runt på en massa kassar som man sen ska ställa av nånstans när man ska prova kläder i en provhytt. Ont i armarna får man och så blir man på dåligt humör. Nej, tack och lov för internet ;o)

Jag hade en summa pengar som var undanlagd till körkortet. Hade räknat ur vad allt skulle kosta plus att jag hade lagt undan en liten marginal ifall jag skulle kugga eller behöva fler körlektioner mm. Jag hade även bestämt att när körkortet är avklarat skulle jag shoppa för pengarna som blev över. Jag har inte köpt ett enda nytt sommarplagg bara för att va säker på att jag har pengar kvar ifall det behövdes. Men nu är jag klar och nu får jag äntligen shoppa =oP
Har redan köpt ett par glasögon och ett linne samma dag jag klarade uppkörningen i Enköping. Jag har också beställt 3 nya solglasögon på nätet. Solglasögon kan man aldrig få för många av ;o)

Idag har jag även beställt lite kläder ifrån HM. Det var rea på hur mycket kläder som helst vilket passade perfekt nu. Och det var rea på många av dom kläderna jag tittat på förut som jag velat ha så det passade ju verkligen bra. 10 plagg, 1 väska och 2 par skor har jag nu beställt. Bland annat en jeansjacka, ett par shorts, ett par byxor, en kjol och en ny bikini. Hälften av grejerna kommer redan nästa vecka. Älskar när det är snabba leveranser =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0