My ordinary luck

Jag köpte ju en klänning för en månad sen som jag ska ha till klassfesten som är imorgon. Sen jag fick hem den har jag haft den hängande i garderoben. Idag provade jag den för att se hur den satt (var ju länge sen jag provade den). Tänkte se om den går bra att sitta i då den är rätt kort. Snygg som fan är den när man står upp i alla fall... MEN, när jag skulle dra ner dragkedjan för att ta av mig klänningen så SPRACK dragkedjan. Den delade sig sådär som det kan hända på t.ex. gamla jackor. Hur kul var det då? Jävla otur jag ska ha med allt...


Helvetesklänningen


Kommentarer
Postat av: Randy

Nej vilken otur du har!

2009-06-26 @ 14:38:37
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0