Marie svarar

hur får du din mage så platt? jag skäms så grovt över min mage och höfter men jag är född sån, d går i släkten o jag vill så gärna få bort den. hur göru ?

I min släkt har vi breda höfter och smal midja. Omöjligt att hitta byxor som passar. Antingen får jag inte upp dom över låren eller så sitter dom bra över låren men är alldeles för stora i midjan. Men tack och lov finns det byxor med stretch!!
Magen har alltid varit relativt platt på mig. Har inte gjort något speciellt för att få den platt. Jag är tjejen som står på gymmet och lyfter vikter och hatar att konditionsträna. Men mitt råd till dig är att börja springa ett par gånger i veckan. Det bästa sättet att förbränna fett på och så är det också gratis. Ingen maskin i världen kan ersätta en joggingtur ute i naturen. Hela kroppen får jobba och hela kroppen bli då också tränad. Magen, låren, rumpan, hjärtat, lungorna – allt. Precis vad jag också behöver göra men fuskar rejält med det då jag tycker det är otroligt tråkigt. Men det finns inga genvägar. Vill man gå ner i vikt eller bara trimma till kroppen lite eller få bättre flås och ork så måste man också jobba för det. Bara man är tillräckligt motiverad så går det ändå ganska lätt att ta sig ut på den där rundan. Och när resultaten börja komma så är det helt klart värt allt slit!

Jag hoppas att du är nöjd med mitt svar och jag önskar dig ett stort lycka till! =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0