Lägesrapport

Dagans läxa: Festa aldrig utan svägerskan! Eller läxan är egentligen, festa aldrig på fastande mage. Men svägerskan ser alltid till att jag har ordentligt med mat i magen när jag ska dricka alkohol. Igår fick jag klara mig själv och se hur det gick. Jag är mer död än levande idag =(

Min dator finns hemma hos J sen igårkväll så jag känner mig lite handikappad just nu. Fan vad beroende jag är av datorn. Det kryper i kroppen på mig. Som det ser ut nu så lär jag inte kunna hämta den ikväll heller. Hur ska jag överleva? 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det går snart över... :)

Ja några bilder blev det, kan skicka via msn sen.

Har du fått tebax din dator?

2009-06-29 @ 00:11:10
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0