Kvällstankar

Jag funderade på om man skulle ta och boka in sig på något gruppass nu när det ändå ska regna hela veckan. Annars är jag ju hellre ute och springer än är instängd på ett gym när det är fint vädet. Men jag hittade inte ett enda pass som jag kände att jag ville vara med på. Jag tycker att Sats i Bålsta borde utöka utbudet lite mer. Finns inte så där jättemycket att välja på för den som inte kan vara med på "Powerstep" osv. Jag har alldeles för taskig koordination för det.

Det kommer i alla fall vara skönt att styrketräna i veckan då inte solen kommer stråla ute. Imorgon blir det en vända till gymmet för lite biceps och underarmar. På torsdag kommer jag nog inte ha lust att träna ;o) men på fredag blir det rygg och axlar. Jag känner att träningsvärken börjar komma i brösten nu så jag hoppas det inte är så illa imorgon att det påverkar träningen negativt. Tänkte testa en ny vikt igen =oP

Nu ska jag se klart på Scrubs och sen blir det att nanna kudden. Har ju varit uppe sen 5 i morse så jag kommer nog sova gott inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0